HTML

Ébredés után

2010.09.11. 20:41 - deepsleeper

2010.09.06.
Egész éjjel nem álmodtam semmit, csak miutan csörgött az ebresztő és én úgy döntöttem, hogy alszom még egy órát álmodtam elég sokat. Azt álmodtam, hogy letelt az egy óra és megint csörög az ébresztő. Akkorra már mindenki elment otthonról és én neki álltam bóklászni a lakásban. Fura módon a szomszéd lakókhoz nyitott ajtók vezettek egyenesen a lakásból, mintha csak egy újabb szobába lépnék. Először csak újabb szobáknak is vettem őket, mivel a lakóik nem tartózkodtak ott. Mászkálva a szobákon keresztül elértem egy bejárati ajtóhoz, amin kikandikálva mamókákat láttam beszélgetni. Az egyik fiatalabb mamókán csak alsónemű és nylonharisnya volt. Eléggé felizgatott a látvány és utána ö. akartam, de közben a szobában, amiben tartózkodtam, visszajött annak lakója, egy idősebb úr. Nyugodt környezet után kutatva még visszább mentem a szobákban, közben azt vettem észre hogy annyira teli van az orrom, hogy nem kapok levegőt. A köv. szobában egy kollégám ült, akitől tanácsot kértem, mit lehetne tenni, hogy kapjak levegőt, azt mondta hideg vízzel öblitsem le az arcom, attól kitisztul. Aztán tényleg csörgött az ébresztő és felébredtem. Az orrom el volt dugulva és fájt a fejem ...

A bejegyzés trackback címe:

https://dream4life.blog.hu/api/trackback/id/tr402289265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása