HTML

Film, statikus

2010.06.12. 23:57 - deepsleeper

2010.05.30. 01:45
Körülmémyek: spanyol nyelv tanulás lefekvés előtt, egész nap csak kevés étel elfogyasztása, éjjel 1x Calivita melatonin, Calixta 7.5 mg

Dolgozni jártam a mostani munkahelyemre, de a munkahelyen nem dolgoztam, hanem csak rakodtam meg mindenféle haszontalan dolgot csináltam. A következő, amire emlékszem, hogy egy nagyvárosban utaztunk busszal, mindenféle áruházakat látogattunk. Egy étterembe is betértünk és én zavarban voltam, hogy berakjam e a nadrágövemet vagy sem. Végülis beraktam - azt hiszem az lehetett a gondom, hogy eléggé kopott volt már. A többiek kinevettek. Az utazgatások során kissé szerelmes is lettem egy lányba. Aztán megálltunk a busszal egy helyen Gúta felé, ahol felvett egy autós. Rozsdásodó világosbarna Skoda Favoritja volt. Beültem és o megkérdezte merre tartok. Gútára - feleltem. Elmosolyodott és azt felelte, akkor egy helyre megyünk. Fekete hajú, kicsit tömzsi, sápadt arcú alak volt. Kérdeztem, mivel foglalkozik. Azt mondta: filmek, amator, statikus. Elégedettség töltött el, hogy találkoztam egy emberrel aki gútai és művészlélek - talán egyszer híres lesz és ezzel a városnak is hírnevet szerez - gondoltam. Megkérdeztem, hogy milyen egy statikus film, mivel nem hallottam ilyesmiről ezelőtt. De még mielőtt befejeztem volna a mondatot és válaszolhatott volna, megszólalt a vekker. Ekkor mindig elég tisztán emlékszem az álmaimra és ez alkalommal határozottan emlékeztem, hogy soha ez elott nem hallottam a statikus film fogalmárol vagy legalábbis nem tudatosult bennem.
Szóval miután felkeltem, utánanéztem a neten és létezik a "statikus film" fogalma. Kétféle definíciót is találtam:
1) dögunalmas film
2) képek egymásutánjából álló film (slideshow)
Ezért vagy egy freudi tudatalatti ismeretről lehet szó, vagy pedig az álmaim nem a saját magam agyszüleményei, ami egy eléggé misztikus jelenség lenne, mindenestre nem kizárható, de az is lehet, hogy csak a véletlen műve, hogy a filmek fogalom mellett a sofőröm megemlítette a statikus szót.

A bejegyzés trackback címe:

https://dream4life.blog.hu/api/trackback/id/tr402077392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása